Потребителски вход

Запомни ме | Регистрация
Постинг
20.05.2007 21:21 - Дали от мързел, или от скука?
Автор: nolumus Категория: Лични дневници   
Прочетен: 1064 Коментари: 1 Гласове:
0



        Днес цял ден съм обсипван с информация за изборите (по-добре да не казвам какво избират, че доста цензура ще получа). Вярно, има още 2 години, докато и аз имам право да гласувам, но е адски изнервящо. Грамадна част от народа не гласува от мързел или отчаяние, а тези който гласуваха, най-често от скука. Аз и да можех да гласувам, едва ли бих, чакам деня, в който някой от по-младите поколения ще се обърнат към политиката ( да, вярно е, мечтая си просто за някой пънкар, метъл или скейтър да ни стане президент, това ще е най-добрия прецедент! ). Но, както и да е, деня беше скучен, тренирах, гледах филми, поразходих се, взех си душ, валеше и беше мрачно в далечния Шумен. Какво да кажа, скука си беше, но пък прохладно, харесвам такова време.

    Ето още един малък подарък, не е кой знае какво, но може да се хареса:

Тя умря тихо във нощта,
и паднах аз в далечни земи,
ще тъгувам ли до смърт,
и накрая всичко засия,
обречен сам със любовта.

Не виждам вече светлина,
а радост, щастие и тъга,
на това ли ме обричаш ти,
моля те, помогни.

Огънят угасна в мойте очи,
потуши го ти със своя мрак,
кажи ми пак, защо на мене,
всичко случи се така!

Умираш в мойте ръце,
в онзи спомен,
и нищо не направих аз,
поглеждам към небето,
и тихо моля се за тебе...


Тагове:   дали,   мързел,


Гласувай:
0



1. darkanion - хм
09.06.2007 00:12
макар в момента да не мога да го оценя както трябва.. личи си че е добро, смислено... т.е. с вложен смисъл в него.. поне според мен.

Относно това президент да е някой метъл (щото асмо той ме интересува от изброените), не знам дали ще е добра идея такъв да ни е президент..
цитирай
Търсене

За този блог
Автор: nolumus
Категория: Други
Прочетен: 40052
Постинги: 13
Коментари: 13
Гласове: 152
Архив
Календар
«  Март, 2024  
ПВСЧПСН
123
45678910
11121314151617
18192021222324
25262728293031