Потребителски вход

Запомни ме | Регистрация
Постинг
23.05.2007 15:32 - Опит за убийство, дразнеща намеса и една нахална котка.
Автор: nolumus Категория: Лични дневници   
Прочетен: 920 Коментари: 0 Гласове:
0



    Леко интересни два дена. Имаше опит за покушение над живота ми, използвайки на отрова наричана "контролни", но аз се измъкнах ( поне така мисля, може да се окаже, че ще умирам ). След епическата битка ( с предполагаем хепи енд ), всичко се намести, поне привидно де.

    Бива да кажа, че имаше и лоши случки. Като една дразнеща намеса от един човек, който цял мач не спря да се цели в най-ценния мъжки атрибут ( да видим, кое смятате вие за най-важно :) ). След доста играене на футбол и разигравания, изтъняване на нервите ми и чиста агресия срещу мене, вратарят, не издържах, изшутах топката и както се казва, с неговите камъни по неговата глава. И това ако не е божествена намеса в моя полза ( поради факта, че съм леко неточен футболист, от типа дето се целят във вратата и улучват някой на 2 преки зад тях... ).

    И последно, остава  любимата ми домашна котка (Марти). Сиямска котка, на около 5-6 години вече. Тази котка вчера полудя. Незнайно защо, докато си работих вечерта на компютъра, тя реши да си играе. И то каква игра си избра... Застава на едно място, и ляга тип "Скивай ме, не съм ли като Сфинкса (с изключението, че си имаше носа)". След минутка-две решата да се поразходи. Прави точно две крачки преди да легне в същата поза. И така цяла вечер. Направи два кръга около стаята ми, и щеше да продължи, ако не ми беше писнало и не я бях изнесъл. Какво да се прави, нахалното си е нахално.

Поздрав с песен:

Ladytron - Fighting In Built Up Area


Тагове:   котка,   опит,   намеса,   нахална,


Гласувай:
0



Няма коментари
Търсене

За този блог
Автор: nolumus
Категория: Други
Прочетен: 40585
Постинги: 13
Коментари: 13
Гласове: 152
Архив
Календар
«  Април, 2024  
ПВСЧПСН
1234567
891011121314
15161718192021
22232425262728
2930