Потребителски вход

Запомни ме | Регистрация
Постинг
30.05.2007 22:23 - Възвърнаха ми надеждата. Така де, младото поколение!
Автор: nolumus Категория: Лични дневници   
Прочетен: 1770 Коментари: 0 Гласове:
0



    Последните години бях останал с лошо впечатление от по-младите от мене поколения. Повечето бяха чалгаджий, музика която по принцип не понасям около себе си. Почнах да се депресирам направо, гледам никъде ли няма някой да слуша пънк, рок, метъл, просто нещо по-алтернативно от комерсиалните простотии дето наскоро се ширят из всяко по-оживено място.

    Е, доскоро бях депресиран, но наскоро леко взе да ми се връща надеждата. Гледам едни момичета и момченца, сега шести клас, сериозно се интересуват от неща като хек, рок и др. видове музика, нещо което просто ми изпълни душата да ви кажа, хубаво е така човек да види, че има на кой да предаде малко от информацията, която е натрупал през годините. Сериозно се бях разтревожил, че Шумен ще стане града на Чалгата, но май опасенията ми са били безсмислени, има бъдеще в новата младеж. Така че, наздраве за всички млади хора в този град! О, и да не забравя, компютъра го оправиха, дай боже да си остане поправен...

Поздрав с песен:
Kosheen - Damage



Гласувай:
0



Няма коментари
Търсене

За този блог
Автор: nolumus
Категория: Други
Прочетен: 40072
Постинги: 13
Коментари: 13
Гласове: 152
Архив
Календар
«  Април, 2024  
ПВСЧПСН
1234567
891011121314
15161718192021
22232425262728
2930